26 April 2010

entri menggoda.

Salam.
apa kena mengena entri menggoda dengan tat telur nie? mestilah kena mengena sebab tat telur ni menggoda saya..masa jalan kt kedai patisfrance ni tadi panggil2 saya..tak penah2 saya beli tat telur tetibe jer mengidam pulak..saya tahu ada sesetengah orang tak minat pun..saya pun mcam tu jugak..tak layan pun tat nie..tapi hati boleh berubah inikan selera nyah..hahahaha..tgok la gambar2 menggoda nie..sapa2 yg tengah lapar tuh layan je la..

yummy.

still in da plastic.

kalau la saya pandai buat tak la melayang RM 1.50 saya..hahah


selepas dah makan nie mula la gatal je tangan nak mencari resepi tart telur..but buat ke tidak tu wallahualam la..sebab cream puff saya pun masih tak nampak bayangnya..hahha..

3 comments:

  1. entri ni nmpak sedap! luv egg tart~ yummy3 ^_^

    ReplyDelete
  2. adehh..sini cite tat telo plak....laponye...

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    hehehe... sy lebih suka yg Portuguese egg tart... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^