24 April 2010

budu melansingkan badan?

kredit to mr.google.

Salam.
saya berada dalam keadaan yang tidak selesa dan amat tidak selesa kini.adakah ini merupakan simptom2 selepas makan budu..huhuhu..gatal sangat nak  makan kan..rasekan lahh..nak tau ape yang saya sedang alami sekarang ialah proses mencuci perut hanya menggunakan budu..what! budu...napa tak percaya ke? percayalah..lepas makan budu petang tadi..perut saya memulas2 je dr td..huhu..ni sume rumate saya punya pasallah..dia mengidam sangat nak makan..ada lah kawan saya yang tolong beli td..ni sebab roomate saya demam..so dia mengidam la mcm2..huhu yang paling tak leh blah..bole dia mintak benda nie..
.
.
"daia..aku ngidam nak mkn mempelam la.."
"ape?? ko ni ngandung ker?"
"woii tak lahhh..ak kan demam...ko gi la jolok mempelam kt mk**"
"erk ...no way man..hahaha"

huhu..meah..tolonglah..ko janganlah nak wat ak serba salah..ditelan mati tercekik...diluah mati termuntah..hahah ape2 je la..peribahasa ko sejak azali memang terukk..

sekarang jam menunjukkan pukul 1.27 pagi..i can't sleep..perut sakit..huhu
so saya nak sarankan kepada sesiapa yang nak menguruskan badan..boleh la minum budu sebotol sehari..sure kurus cm lidi la..k la da tak tahan..erkk...

11 comments:

  1. budu? wak malu sek kawe jah mg!! kahkahkah

    bukan semua orang boleh makan budu cik kak oi..kalau dah tak leh masuk..abaikan..aku tak makan budu gak..itu pasal tak langsing...sixpack gitu

    ReplyDelete
  2. budu?

    awat aku makan asek duk tenyeh2 idung..gatai hang tau dak...resdung kakakakaka

    ReplyDelete
  3. ada member yang sarankan kat aku masa aku mula2 nak berkhidmat kat kelantan kalau nak cepat cakap kelantan....sedut budu guna straw..

    ReplyDelete
  4. aih, mana ada makan budu smp sakit2 perut
    sbb expired apa? ish3

    ReplyDelete
  5. budak itam : hahha mane i tau..huhuhu nk try jel a

    ReplyDelete
  6. miss havoc :resdung tade...tp yg peliknya i mkan budu xsmpai sesudu pun..skit je

    ReplyDelete
  7. lukisan pena : gilek r..mau rompong hidung i nnti

    ReplyDelete
  8. penaberkala : x expired pun..huhu...ok je la

    ReplyDelete
  9. salam~

    heheh... best apa budu.. sy minat sgt budu wlaupun sy bkan org kelate... :)

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan...woww...gud info ni....tak penah plak tny en google...

    ReplyDelete
  11. Salam kota padawan...nak beli budu boleh hehehe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^