06 April 2010

.boleh tak saya nak kekal 5 tahun.


Salam.
hari yang amat bosan dan saya berasa sungguh tidak happy harini. dunno why.hidup ni rasa seperti sangat lambat.maksud saya sangat lambat tu ialah kenapa cuti sem sgt lambat.hahahahaa..tu je..bayangkan la cuti sem 4hb Jun okay..sekarang baru baru masuk bulan april..uwaaa terseksanya jiwaa..da xsanggup nak belajar brape tahun kat sini..seksa hokayy..amat tidak besh lagi banyak dari besh..rasa nak balik ke zaman kanak-kanak..tak payah pergi sekolah..sebelum umur 6 tahun la..boleh tak kalau saya nak kekal umur 5 tahun selama-lamanya.meh saya nak kronologi skit hidup saya ni

6 tahun - tabika
7-12 tahun -sek rendah
13-17 tahun -sek menengah
18-23 tahun- institusi pendidikan guru
.
mulai berangan saya macam malas nak smbung master2 ji dah..tired..nak tawen!! hahaha
.
.
24 tahun -mula bekerja (tlg mak ayah dulu jgn gatai nak kawen dah..tp tunang dah boleh kot..caaiit!)
25tahun -kawin + anak 1st (kalau ade orang pinang la..kalo tak x kuar la anak..hahaha)
26 tahun -still anak satu
27 tahun- anak ke 2
28 tahun-still 2 anak
29 tahun-anak ke 3
30- stopppppeed!

hahahha boleh lak camtuh ek..ko rancang la cmane pun yaya tade maknenyer..hidup ni sudah ditentukan kalau la btol sume yg saya rancang ni tejadi..omaigod..heheheh..i can read my future la lebih kurang...nnti lagi berapa tahun saya nak bace balik blog ni..kalau betul nak gelak kuat2..hahahhahaah
.
.
benda la ko merepek ni cik yaya..disebabkan hidup yang terlalu boring dengan asignment ko da boleh rancang masa depan dengan jayanya..syabas betti..syabbasss..hehehe..so ada sapa-sapa nak komen nak suh saya tambah anak lagi ke..nak suh saya sambung belajar ke..amatlah di alu-alukan..mane tau betul2 boleh jadi..

2 comments:

  1. hehe..
    bgus2, mrenung mase dpan=))

    ReplyDelete
  2. hehe..

    kalau boleyh mmg sume pn nk kekal umur cm 2 kan..

    comel je kecik2..pakai sexy pn xpe..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^