08 April 2010

.beshnye kalau saya mampu.


Salam.
nga wat ape tuh? korek idong yee..caiit habat la kamoo ni..hehe..baru je pas meremajakan mata  or kalau dalam bahasa kampungnye tidooo..hehehhe..nape la sejak akhir-akhir ni bahasa saya semakin teruk..maafkan saya sebab saya bukanlah dari golongan orang bahasa dan kesusasteraan...saya paling tidak pandai hendak berpuitis-puitis..dah la wt pe cakap pasal topik ni? tade maknenyer..
.
.
harini saya nak membawa kamoo..kamoo semua ke tempat yang beshhhh..haaaihhh badan ni dah lama mengidam..
.
^__^

saya sangat teringin nak pergi SPA..
.
.


hahhahaha i dunno y la may b sbb badan terlalu penat..nanti dah keje siaplah setiap minggu pergi spa..disebabkan saya masih belajar dan tiada elaun2 pama ni so saya sabarkan aje..nanti dah keje nak bawak my mum pergi spa..sebab kesian kt dia dah berapa tahun membesarkan saya dan adik-adik tetapi badanya tak pernah rehat..kesian kat mak..huhuhu ayah pun..miss my mum la plak..haaaiihh..dun cry..
.
.

love my mak n my ayah

walaupun saya ni boleh dikategorikan bukan anak manja or org pgl ank mak tapi saya masih nak bermanja..camane tuh? ntah la..hahahhaah..lambatnya nak habis belajar saya tak sabar nak membalas budi ibu bapa saya..dah tak sanggup nak menyusahkan mereka..dah2 nanti orang kata riak plak kan..tapi seriously ini mmg impian saya..

2 comments:

  1. salam ziarah~

    niat yg amat murni... :)
    moga tercapai niat kamu itu... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^