04 April 2010

.awas.baik jangan baca.


Salam.
kenapa kamoo tak percaya saya seorang yang jahat.
kenapa kamoo fikir saya baik selama ini.
kenapa kamoo fikir saya adalah wanita yang suci sgt ke.
kenapa kamoo fikir diri kamoo adalah sempurna dan sesuci wanita solehah.
kesian kamoo..
saya Nur Hidayah ingin menyatakan disini bahawa saya bukanlah seorang yang baik tapi saya tidak jahat.
cmane tuh.
hanya disebabkan beberapa perkara kamoo..kamoo telah meletakkan saya dan rakan saya ditempat yang tidak sepatutnya..
kamoo telah men COP saya sebagai pempuan tidak baik.
sangat dan sungguh bodoh.
kolot btol pemikiran kamoo..
saya tau muka saya baik. (gelak guling2)
tapi saya tak akan mengumpat orang kalau orang tidak mengumpat saya,
saya hanya akan boleh terima orang nasihatkan dan mengumpat saya kalo anda ada ciri-ciri di bawah
-TIDAK BERCOPLE
-BERTUDUNG LABUH
-SOLAT 5 WAKTU
-SOLAT SUNAT
-PUASA SUNAT
-MENGAJI
-bla..bla..bla...

haaaa!! ada tak ciri-ciri di atas..baiklah kamoo..kamooo dikir dulu sebelum mengumpat saya..
sebab saya susah nak maafkan kamoo buat masa ni..tapi saya akan maafkan bila saya dah lupekan benda itu.
kepada insan yang  bernama kamoo-kamoo itu,
ingatlah hidup ni macam roda..berpusing- pusing mengelilingi kehidupan
kadang2 kita di atas kita terlupa orang dibawah
kadang2 kita di bawah kita terlupa siapa kita.
tiada orang yang sempurna..

2 comments:

  1. haha, manusia ni mcm2 ragam sikit. sabar la ye.

    ReplyDelete
  2. sabar2..apepun, memaafkan lbh baik

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^