18 April 2010

.aktiviti sepanjang hari sabtu.

Salam..

semalam hari sabtu kan..kan..
selalu saya kuar g dating kan..kan..tapi harini saya tak kuar dating jumpe sechomel saya sebab dia bercuti 3 minggu..balik johor..tapi tak pe la..saya tak kisah..sebab berlambak asiment yg kne siapkan..harini je baru siap buku anatomi dan fisiologi saya..thanks god..

so biler da pnt2 wt keje tuh dan sempena kebosanan hari sabtu nie..saya dan roomate saya dah wt keje sengal..iaitu..roomate saya ni berangan nak jadi mak andam..yg jd mangsanya sape lagi kalo bukan saya!! huhu..penat tau..dah la dia mekap hancur..pastuh lilit shawl kt pale saya bape kali ntah..smpai ngantok2..huhu..buktinya kt bawah nie..meh tgok..jgn gelak tau..

ko hengat ko model..


heeee..


cak!


love polka dot dot

6 comments:

  1. kat blog sendirilah kita bileh jadi model
    ;)

    ReplyDelete
  2. shomeinya mata awak nie..hehehe

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. joegrimjow : hahah..btol tu joe..mane tau nie..

    ReplyDelete
  4. sebelas : thanks cik sebelas..kembang vontot i..

    ReplyDelete
  5. a kl citizen : polka dot tu je ke yg cantik..model tuh? hahhaa

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^