18 April 2010

adakah dengan buat entri ttg SEX cara cepat nak naikkan visitor.



Salam.
Hyep.selamat hari ahad..erk ade ke?? peduli ape..hahhaa..ttg tajuk di atas janganlah pulak kamoo sume ingt saya nak crite ttg seks lak..no way man..saya tahu sekarang sume org dah open minded..but saya rasa amat tidak patut awak buat entri tentang seks semata-mata nak naikkan visitor awak..biaselah manusia ni nmpak tajuk2 palik dan menarik skit terus klik..sedangkan nothing with it..

haaiihhh..mcm2 akal manusia sekarang ni nak duit..kesian awak kn..saya tahu saya bukanlah blogger yg popular cm awak..buat entri pun tade org nak bce...hahahah kesiankan saya..sangat kesian..tapi ade i kesah..ni pon baru 14 orang lawat blog saya..sedangkan awak msti dah berpuluh2..hehehe bagus2...teruskan usaha murni kamooo itu...chaiyok2..

5 comments:

  1. berbelog ni kepuasan sendiri,tempat berkongsi info jugak..tak guna kejar pelawat atau gelemer pun..:)

    ReplyDelete
  2. haha..ni pelawat yang poyo n sengal datang..

    ReplyDelete
  3. biar la org x komen..ak berblog utk kepuasan diri gak..org komen x komen tu terpulang..^_^

    ReplyDelete
  4. salam yaya~

    hehehe... yup... skang nie nmpaknya dorg ber-blog-ing hnya krna nak glamer atau nak di kenali... tulis tajuk yg sngta mantap tapi isinya hampeh... :)

    ReplyDelete
  5. don wory cik yaya
    berblog ikut rasa hati dan kepuasan sendiri
    yg penting asal kita hepi

    selamat berblog!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^