05 April 2010

.1 komen sungguh berharga.


Salam.
Bukan saya mahu minta simpati atau terhegeh-hegeh nak orang komen entri2 saya..saya pun tatau la ada orang baca atau tak blog saya yang seriously ntah pape.tapi saya suka nak nyatakan disini..mak aih skemass gilerr ayat  saya..sebab apa saya cakap 1 komen sungguh berharga sebab saya adalah diantara orang-orang yang suka dikomen..hahahah..
.
.
.
tapi saya tak suka komen orang sebab kesian..kalau saya komen nanti dy tak leh tidoo malam..harini saya nak mintak jasa baik tuan puan cik encik mak cik pak cik nenek datuk and whatsoever...tolong lah bantu saya beri idea nak beli hadiah ape utk buah hati hati.hahahahaa..sengal je..please..i dunno nak beli ape da..blank!

6 comments:

  1. jawapan skema.. wallet atau jam.. hehe.. kalau boleh belikan sesuatu yg dia boleh bwk ke mana saje.. nnt bila dia tgk hadiah tu.. dia igt la sape yg kasi..

    ReplyDelete
  2. hahah..xskema..tp dah bole agak la...mmg rase nk bg jam..tp nga pokai ni..xkn nk bg rm10 je plak..seminggu pakai da ting tong..huhuhu

    ReplyDelete
  3. beli la one drop perfume..harga dlm rm7 laa..then ikat ngan reben...lekat pin yg bertulis i l0ve u..dlm rm3...pastu buat kad ucpn yg cantik...hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe, cuba perfume? tp nnt budget larik plak kan?? terpaksa la cik yaya puasa. hehehhehh.. :)

    ReplyDelete
  5. one drop perfume?? hehe dy tuh suke pkai colongne baby johnson je..hahha lawak tak?

    ReplyDelete
  6. nurul..mmg skrg pun nga pose..pose nasi..haha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^