11 March 2010

PBS kali ke 3.

Salam.
hari yang sungguh sibuk. terlalu banyak perkara yang perlu di setelkan. tapi saya sungguh gembira minggu ni boleh balik rumah...Oyeeh!! sangat suka..sudah bosan duduk di MELAKA...mau balik PAHANG...heee..

minggu ni saya ada Pengalaman Berasaskan Sekolah..so seminggu ni tak gi kuliah..just g sekolah aje..sekolah yg saya pergi kali ni agak best jugak..sbb cikgu2 kt sane sporting dan GB gak amat sporting..kebetulan plak jumpe orang kampung..dong.raub..so byk la ceritanya..hehehe..GB cakap kat sekolah tu ramai orang pahang...hee terbangga kejap..sekolah tu amatlah kecil coz cegu ader 20 orang je..murid dalam 200 lebih jee..hee bayangkan betapa kecilnya sekolah tu..tp best..tak payah wt byk keje sgt..

but harini..ader beberapa orang murid mintak tolong saya n mia untuk tolong mereka buat sepanduk sempena sambutan Maulidur Rasul esok..dan esok juga saya akan habis ber PBS...huhu sedihnyee...tp saya amat gembiraaa sbb berjaya gak siapkan sepanduk itu walaupun tak berapa cantik at least ok laa..not bad..hehhee jom layan gambar2 time  pbs saya..














alaaa byk ag gambar sebenarnyee..tp nk upload lembap lee..so nnti2 la eh..

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^