11 March 2010

kenapa saya suka tangkap gambar.

Salam.
Malam ni terasa nak membebel.dan teringin nak berkongsi sesuatu yang tiada sape tau..jeng..jeng..jeng..hehe..eh nothing la..
.
.
^___^
Nak cerita la sikit.saya ni dulu kalau nak tangkap gambar punyelah payah.ko pakse  la byk kali pon..umpan la dengan pape pun..still xlayan..sebabnyee..saya tak suka ngan muke saya bila tangkap gambar.amat selekeh dan sememeh..dan kalau nak tau juga dulu saya selalu buat muke masam dlm erti kata lain.saya tak suka senyum. sampai kalau orang jumpa saya msti cakap 'senyum la sikit.kn manis...' yelah tu manis dalam hati saya cakap.macamana lah senyum leh manis kalau macam tu senyum je la bila minum air sirap ke..laici ke..sebab kn manis bila senyum tak yah letak gula dah.hahahah sengal tak pemikiran saya time tu. dah2 jangan merepek pot pet ye cegu yaya.
.
.
.
dan dulu juga saya tak suka tangkap gambar sbb saya gemuk. u know gemuk..dalam erti kata lain kurang kurus..wahaha..tp skrg pun gemuk gak..tapi skrg kn dah pandai skit amik2 gambar nie..kalo nk nmpak kurus amik gambar muke cukup la..hahaha..but for sure..orang msti nk ngorat saya kalau tgok muke but kalo sekali package ngan badan..urmmm kne pikir byk kali la..hehe but its ok..now saya dah jumpe insan yang sanggup amik package muke dan badan saya.hahahahaha..sungguh kesian dy..
.
.
.
tapi sekarang saya dah pandai senyumm  ^___^ bak kata orang wat  'muke gedik' 'bajet cun'..hahaaha orang yang suke cakap mcm tu dia xsedar ke yg gambar2 dy pun muke gedikkks kuasa dua dan bajet cun kuasa tiga..haaa amik kooo!..tapi ape2 pun hati saya tak terguris kerana saya bangga dengan diri saya.walaupun saya gemuk dan kurang menarik setakat ni tak ade lagi orang panggil saya huduh..comel dan manis ade la..cantik pun tak ade..sbb mmg xcntik..hahaha..chubby..no komen..olways hokayy..
.
.
ni la muka gedik dan bajet cun ye kawan2..haha

.
.
.
ok2 back to da topic.saya pernah bergaduh dengan enol hanya sebab tangkap gambar..tau2 je la dulu kan mase mula2 couple sawan tangkap gambar..siap upah photographer unprofesional lg nyah..hahaha..dan saya siap cuci gambar2 tu then letak dlm album..but enol marah saya..dy kata membazir..n mase tu hati saya luluh dan hancur..yelah saya punyelah bersemangat dy ckp mcmtuh..sgt sedih smpai mls nk lyn dia dah..tapiiii sekarang dy dah berubah..saya sangat terkejut dan syukur sbb dy dah tak kisah psl tgkap gambar 2 nie...siap beli kamera lg..hehe..saya pun tatau nape tibe2 dy nak beli kamera..now xplu pinjam2 kamera orang da...hahaa..thanks a lot dior..


abaikan kemontelan saya itu.
.
.
.
mak aih..panjangnyer karangan saya..huh..msti da bosan bace kan..but thanks sudi luangkan mase singgah bace entry ntah pape nie.
x0x0

3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^