17 March 2010

kena kawin sebelum 2015.ape??



Salam.
Haaihh jgn la terkejut beruk lak dah bce tajuk kt atas tuh..rileks suda...hahaha..
td mysuper duper hero sms saya..dy ckp cmni 
'ayg,kite kne tawen b4 2015'
then saya reply
'nape lak'
dy jawab
'sbb thp kesuburan wanita semakin menurun taon 2015'
hahahaha then saya gelak guling2 atas katil..ada plak yang tu dy fikir..huhu abang..abang..walaupun tgh gaduh2 nie leh ag sms benda tuh..huhuhu..dah saya tgh emosi..xjd nk majuk lame2..nasib baiklah saya sayang awak sangat2..kalau tidak dah lame saya belasah awak tau!!!
waaa ganasnyee..ape2 pun saya tetap sayangkan dia..hanya dia faham saya..cume kadang-kadang saya je tak faham dia..
.
.
.
sudah! sudah!
jangan nak wat entri geli geleman korang bace kang..
dah la tak kawen lagi..
dah gatal2..
hahhaa..
.
.
saya nak tunjuk sesuatu..
saya dah ada anak..
comel x.
tp budakni sgt habat tau...hahaha tau x habat tu ape..habat tu owg pahang ckp pengotor la..
sy suke korek idong then makan...
uwaaaa naseb baik ko comel dak kecik kalo x xkuase ak nk dukung dah le semangat..
ketar tgn saya tau.
meh tgok
.
.
.
 
kadang2 tgok seiras pun ader..

x comel la ade ninit adam..


see..dy nk korek idong la tuh..

1 comment:

  1. budak kecik korek hidung , comellah lagi
    tapi
    kalau kita2 ni korek hidung...
    mmm

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^