07 March 2010

great day with him.

Salam.
.
.
penat
.
tired
.
ngantuk
.
3 words dat can describe me now. tp tak lah sepenat naik gunung ledang hokay.saya penat ber pre-honeymoon ngan cik hubby saya. aik? ade lak pra hanimuun erk..hehe..nonono...jgn pk bukan2..
saya dan enol bertul2 spent time kami utk topap beberapa minggu akan datang punye dating sbb masing2 da sibuk ngan exam.huhu...but saya rasa dating kali ni mmg btol2 berjalan..slaluu pusing Dataran Pahlawan dan Mahkota je..todayy really-really jalan okay..sbb kami pergi tempat2 yg kami xpernah pergi lagi..
hehe..
meh sini..kita tgok tmpat yg kami pergi.

flor de lamar.seram okay.

enol + yaya =? heee



due2 muke gediks.


feel pelancong.

muke yg sgt happy!

owh.nnti saya upload ag eh gambar2..masih byk n terlalu byk..n nnti saya cite mcm2 ag.now nk rehat jap! ESOK PBS!!!

chaiyok2.chaiyok!

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^