19 March 2010

akibat kalau duduk di rumah sahaja.

Salam.
semalam.hari ini. dan esok. saya hanya tinggal berdua dengan adik saya or orang panggil deno.duduk berdua kat rumah pun boleh mati kutu. tapi mati-mati kutu pun tangan saya tak berhenti-henti taip kat fesbook..kt blog ni hah.selalu orang cakap. haaaa baguslah tak keluar rumah.jimat duit.hahahaha nak tergelak saya.saya duduk rumah pun duit boleh keluar macam air tau.tak percaya? betul tak percaya..believe it!
see this
.
.
.

    
.
.
^__^


dah nampak.haaa bagus lah..ingat saya beli kat mana? kt kedai..kt benggali jual karpet kaa..hahahah..tidak..sekarang semua di hujung jari jemariku yang montel ini saja..ni saya nak marah ni nafsu terhadap shawl.tidak boleh dikawal.kuat betul nafsunya..dulu saya sudah bertaubat tak nak beli online lagi.tak nak.tak nak..tapi sudahnya beli jugak.inilah akibatnya kalau duduk di rumah sahaja.haaaiiihh...



memang dijamin sampai esok la...dan dijamin juga duit dalam bank anda semain berkurangan wahai cik yaya oi.its ok duit bole dicari tapi kepuasan hati mesti dilayani.hahahaha..ayat tak boleh blah.

p/s:: saya sedang sedaya upaya supaya mengurangkan bahasa rojak ketika menulis blog tapi macam gagal aje.xpe2 try dan error lagi nanti. ^__^

1 comment:

  1. wahhhh dh ada shawl baru..
    yea2..
    leh la posing2 ndgn shawl baru nnti..
    :D

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^