28 February 2010

yep.kami gaduh.

salam.
hari ini hari ahad.saya terdating lagi.hehe ada ape dgn ter..tade pape la..harini dating yang agak penat.tp xbpe penat sgt sbb saya dpt nie..meh close up skit kt bwh nie.
.
.
.
.
jgn gelak eh
.
.
janji....
.
.
tadaaaa 'BARNEY'
.

hehe..bila la saya dan enol nak matang ni.bila dapat hadiah je bg patung..kalo  nk dikire kan sejak kami berdua berkasih kasihan nie tak terkira bape many doll dah..si moci2..si kepi..si barney..si bear..si ape ntah..uwaa banyaknyee..hehe..tp saya suke.amat suke..korang xsuke..nyampah sudah..saya tak peduli.
.
.
.
harini dating yang agak rushing gak la..rushing ke.cm biase je..hehe..mane taknye..saya dari bentong ke kl..bus kul 8.30..smpai pekeliling trosss speed to pudu nek lrt..nek bus kl ke melaka kul 10.30..phewww..mule2 nek bus cuak gak sbb saya sorang je perempuan..pastu muncul la 2 orang lak..dan kalo nk tau hanya 6 orang je naik bus ke melaka..bus KKKL...hehe..my first time nek bus sikit giler orang..
.
.
.
kul 12.45 pun smpai la ke melaka..enol dok tunggu cm muke tempoyak basi kt melaka sentral..hehe sbb dy smpai awal..haha pdn muke sape suh smpai awal..smpai je ke mc saya terus ke toilet..hahaha..
xthn beb..bape gelen air saya minum dlm bus td,.
tulah alkisahnya...
.
.
kami ke dataran pahlawan lak..nek town bus..hehe terkedek-kedek tp besh..pengalaman..dulu jarang nek bus..skrg bus adalah pengangkutan utamaku..hahaha...leh cite kt anak cucu nnti..mama n papa dulu dating nek bus je ke mp or dp..hahaha..klakkaaaa..
.
.
td tgok wayang cte the book of eli..urmm da story sgt la bosan.boring..coz cerita ttg kitab..nk tau g la tgok..maleh den nk cite..ponat..
k la cukupla entry harini..saya nk rehatkan bdn..
oopss b4 saya terlupe thanks to myhubby coz give me this..dy beli murah je..then kongsi ngan bro dy n me..thanks a lot dior..saya kalo nk beli benda alah nie pk 1000000 kali..hahah malas r..tp da dy bagi so excited n terharu lee..huhu


and now
.
.
.
my computer is protected..heee

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^