17 February 2010

what a hetic day!

Salam.
Hari yg penat..hari yang memeningkan..tp saya boleh tersenyum balik sbb ader gak kawan2 yg komen entry saya semalam..hehe yelah dah lame xmenulis entri..bz mengalahkan bIg bOss.. hee harini nk tulis entry pasal perjalanan balik ek Melaka yg sangat penat..owh penat sgt ke?? bukanyer saya yg drive..dlm bus duk mengunyah je keje..berat naik 2 kilo yee balik ni..sume pantang larang saya gagal berpantang..erk ayat ape tuh..heee..
.
.
.
sepatutnye nek bus kul 4.30..jd 5.30..huhu..sejam beb berdiri kt platform 11 kt pudu..heee..sgt x best nek bus J*Boot..hehe..baik naik bus KKL..tadenye nk pusing satu melaka tuh..naik pening saya..xpe la dugaan di tahun baru cine..cuti kali ni pun xbesh..cuma 2 hari..tp balik la gak..tapi yg bestnye kali ni enol saya ikut balik..sgt besh sepanjang perjalanan balik ke Bentong..lame pun rase kejap jee..hee biaselah bercinta sawan masing2..hehe..
.
.
tahun ni no sambut2 valentine..hari valentine pun x hengat..xpenting pun..bgus2 clap.clap.and a big clap for myself..hehe..and also no hadiah..hehe..bg saya cukuplah dia dah teman saya balik ke bentong..dengan bus yg penuh sesak..alhamdulilah selamat gak smpai..pengorbanan mu amat dihargai sayang..sayang abang sgt2..opss statement muntah darah..minta maaflah ye..
.
.
ape?? nk tgok gambar saya lagi..ish2..korang ni mcm saya ni artis je..
haha..terimalah gambar2 part2 dari saya yaya da sewel..
.
.
roti telur teddy bear.ish gumuk2..


marshmallow yg cedapp banget.

saya akan pegi tgok cte ini..syomell

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^