15 February 2010

setelah sebulan.

Salam.
.
.
malu la.
.
.
hee nape lak nk malu..ni kn blog saya..saya malu ngan diri saya sebab..sudah lama meninggalkan blog nie.bukan kemana pun..saya cume xde idea nk mengupdate blog nie..kesian dy terbiar..okeh2 pasni saya janji xtinggalkan blog saya ni..nak cerita byk2 tu xde la..but saya cume ader gambar terbaru dengan papa jenny..haha ni sume gara2 tgok cite hindustan..waaa..sape dah tgok my name is khan..cerita yg ok la bg saya..
.
.
.
byk unsur2 politik..agama..cerita ni tade la nyanyi lagu2 kt taman bunga eh..xde la..cite ni mengenai seorang lelaki yg mengalami penyakit 'sindrom esperger' saya xbpe tau sgt ttg penyakit ni..tp ciri2 penyakit ni ialah dy fobia ngan warna kuning dan tak boleh mendengar bunyi bising..dan lg satu..kenapa tajuk dy my name is khan is sbb si shah rukh khan ni jumpe presiden je n nk ckp 'my name is khan n i'm not a terrorist..heee nk tau lebih lanjut g  tgok sendiri k..lakonan ini telah dilakonkan oleh Shah rukh khan..hee okay la lakonan dy sgt pandai memainkan peranan..heee..nmpk real..hahaha..

tamo la cite pjg2 tp saya dan enol bukan nk sgt tgok cite nie but my fren si meah tu beria2 so kteorg teman la...meh tgok gambo i lak
pasrah mkn mcd..

byknyeee mamam..

bekfas roti telur lak..gemuk2..

nk tgok gak cite nie~`

5 comments:

  1. lol
    lame cuti g mane ??
    hnymoon ke..
    bhahahak..

    ReplyDelete
  2. best tak movie alive in wonderland??

    ReplyDelete
  3. to aus : x g mane2 pun aus..cume mls update je..haha

    to syafeqq : mane kuar ag la dear..haha

    to miloicekaw : hehe..kamoo tggu ke

    to a kl citizen : hehe..ye la besh2..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^