20 February 2010

one of my wishlist.

Salam.
Ape kabar sume..nga wt ape tuh..korek idong yee..hee mood saya sudaa kembali tip top ok! saya sungguh happy sbb my dopin bg saya ini
.
.
.






hehe..comel x..walopon kecik tp amat bermakna okay..bukan nk menunjuk2 dlm blog nie..tp saya sanga hargai pemberian my baby dopin..hehe..dan bunge tedy bear nie gak one of my wishlist..best gilerk arh!..

 harini g tgok wayang..agak best la cite Percy Jackson the lightning thief..mmg saya bg 4 bintang la..sbb saya suke cte2 adaptasi..like narnia..harry potter..and so on..nnti bulan 3 nk tgok the titans lak..sambungan cte nie..msti tgok!




jom bace sket sinopsisnye..mls nk cite pjg2..hehe

Abad ke-21, namun Dewa Gunung Olympus dan monster-monster pilihan, berubah hidup dan keluar dari buku mitologi Mesir milik Percy Jackson. Dan mereka nampak tidak bahagia: petir milik Zues telah dicuri dan Percy adalah tersangka utama. Masalah semakin rumit saat Ibu Percy menghilang. Saat mengetahui bahwa dirinya adalah setengah Dewa, Percy terperangkap dalam pertempuran antara titan Gunung Olympus. Percy bersama teman-temannya memulai petualangan untuk menangkap pencuri petir yang sesungguhnya, menyelamatkan Ibu Percy dan memecahkan misteri yang lebih kuat dari para dewa itu sendiri.

haaa..siapakah wanita berambut ular di bawah nie..hee inilah madusa..dewa ape ntah..ape yg yaya tau orang xleh tgok  mate dy sbb nnti jd patung ma...hehe..kesian2..

k la cukup la laporan harini ..cite byk2 pon cm ader org bce je..


p/s: i love u so much dior..

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^