01 February 2010

mengidam le pulakk.

Salam,
Waaa heavenyee hari isnin cuti..mmg besh r..magun lmbt2 pun ader org kisah..tp esok da mule kelas balik..urmm..xbesh2..minggu ni abg bz ngan modularnyer..so less cl n less sms..huhu..its ok saya fhm..ok2 tamo cite sad2..haha..tunggang langgang la ayat ang yaya..
.
.
.

skrg saya tgh menaip smbil dgr lagu aerosmith-i don't want to miss a thing..peergh best giler cte armageddon nie..kalo tgok ag skali sure tangkap leleh r..ni cte 1998..mase ni saya darjah dua rasanyer..tp mase ni x tgok ag la cte nie..yaya tgok  mase darja 4 or lima kot..dy dah tayang kt tv3...ingt ag mse dlu...kalo movie je msti dy stop kul 12 sbb nk bg nightline dulu kn..sanggup yaya tggu 12.30 semate2 nk tgok cite tuh..dan esoknyeee dengan bangganyerr saya tidak ke sekolah..hahahha..sungguh xbaik..

dah2..ckup psl armageddon..skrg saya nk cite pasal isu mengidam saya di atas..minggu lepas ngidam spegetthi carbonara..and done! saya dah mkn kt pizza..now tbe2 teringin nasi goreng chili padi la plak..pe kes ko tbe2 ngidam yaya..dlu nasi gorang cili padi ni x pandang pun..sejak x mkn nasi ni termengidam la plak..huhu..so cmane nie..nasi xleh mkn..so kne mkn cili padi je la..haha..ade ke ptot..
ok la sekian.ade job plak!!

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^