18 February 2010

ko ingt ko bagus sgt kn...

Salam.
Harini dua entry eh..sbb saya sedih skrg..really sedih..jus wanna share..tak semua tp skit2 je..mane nk mule eh..saya ingtkan saya perasan bagus selama ni..saya dah cukup baik utk dia..rupenye tidak..tak lansung..i just PERASAN...ok..P.e.r.a.s.a.n...mayb i'm not good enough to him..i wanna cry..cry..n cry..owh i really shouldn't say like that to him..omaigod...really confused now..
.
.
.
pandai lak speaking time sedih2 nie..
huhuhu so weird..
.
.
saya nak minta maaf sangat2 pd dia sbb ckp something yg menjatuhkan maruah dia..bg saya biasa je..hanya utk teguran dan sekadar gurauan..tp dia terlalu amik kisah dan sehinggakan dia ckp pada saya dia nk menanges time tu..saya rasa saya sangat xbergune time tu..bodoh! stupid! what else i feel like nk mati!!!!
.
.
tu la perasan bgoos lagi...perasan..mak da ckp jgn bangga diri..
.
.
saya sebenarnya tatau nk ckp ape..rase mcm selama ni betulkah diri aku? ke aku berpura2? ke aku je yg perasan..aargh!!! benci r..i am what i am..ape maksudnye?? ntah..ak pun xfhm..ape yg saya rasa baik utk dia sebenarnya dia pikir negatif lak..am i too bad..saya sayangkan dia..tp nape dy pikir lain lak..saya xpernah terniat pun kt hati ni...hmm mls nk cite..kalo cite memalukan je..
.
.
k la cukup la smapi sini..biase la kalo xde entry sedih bkn yaya la kn.
askum.

1 comment:

  1. istigafar byk2... sampai tahap nak mati tu kira teruk dik..

    Ingat semula sapa yang mencipta tulang belulang kita ye..

    ^_^ just nasihat.. saya pun tak bagus tapi saling ingat mengingati tu kan tuntutan.

    ^_^ sorry

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^