18 February 2010

agak susah mencari duit kn.

saya jual selendang yg saya pakai nie..hehe..

Salam.
Hyep2..hello..alhamdulillah saya masih hidup lagi harini..hee ni merupakan statement salah seorang lecturer saya..setiap kali masuk kelas je msti dy ckp ayat nie..hee saya dah hafal okay..harini nk cte sikit pasal business saya yg baru ni..hee org sibuk nk berbusiness saya pun sibuk..saya berbusiness atas dasar saya suka pakai shawl ni dan nak topap duit skit..heee..so sape2 nk boleh je..
.
.
.
harini saya bru start menjual..alhamdulillah 3 helai terjual..and ade yg booking 3 helai..alhamdulillah..amin..hehe..mmg susah beb nk menjual nie..muke mstilah tebal 10 inci..terime je org nk ckp ape..mulut msti manis gak..hahaha..tu la yg saya belajar semasa mempromot selendang saya td..bukanye senang..orang ckp nape mahal?? saya ckp bukan sng nk buat benda tuh..
.
.
.
bile saya dah buat barulah saya tah betapa seksanyer nk menyiapkan satu selendang dengan mesin jait yg mcm hampeh..haha...dengan bantuan my mom siap jugak selendangnyee...nnti kalo ader lebih baru saya try jual online..hehe..nk gak try2 kn..mane tau rezeki saya disini lak..k la tamo bebel panjang2..nnti kesian kawan2 saya nk bace entri panjang2..

p/s: malasnyer nk pegi taklimat keselamatan!!!

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^