29 December 2009

tolong saya dalam dilemma..




Salam.
Yaya cume nk tanye..
ader x sape2 yg gune celcom broadband.
haha..bodo punye soalan.
mestilah ader kn.
bukan tu yg yaya nk tanye..
yaya dlm dilemma nie.
skrg yaya gune celcom broadband yg bayo RM68 sebulan tuh.
tp bile yaya pk2 balik..
rase cm nk tukar kepada pelan RM50 sebulan lak.
sbb yaya da buat research..
waa research la sgt..
bru bce 2 tiga laman web je.
haha
dyorang kate speed ttp same..
x brubah.
cume jimat rm18 la..
cube kira RM 18x12 bulan..
haaa da bpe jimat kt situ..
so yaya nk mintak pendapat kwn2 yang bijak pandai or yg pernah ader pengalaman ttg penukaran dr RM68-rm50...
tolonglah yaya menyelesaikan kekusutan dlm otak neh
saya mau berjimat
sbb saya kn student ag..
please help me..

8 comments:

  1. laju die memang sama yaya! sebab dulu aku pakai yg rm98 punya. Kononnya 4Mbps tapi dapat stakat around 1Mbps je plg laju. Try guna akak aku pny yg rm68 tu, lebih kurang je laju dia. so, better tukar. jimat banyak tu.

    ReplyDelete
  2. owh yeke..ok la cmtu..nnti nk tukar la..

    ReplyDelete
  3. TUKAR...tukar...tukar...tukar... *jerit ala pasukan sorak..haha

    ReplyDelete
  4. tukar la.
    most of my fren da tukar pn mse pc fair dl.

    ReplyDelete
  5. Gua mau upgrade tapi xde $$.. erm, boleh jer tukar kalo mau jimat ~

    ReplyDelete
  6. kalau dah gitu.. tukar je, la..
    tapi balance duit tu, masuk tabung...
    baru nampak untung ke tak untung selama setahun

    ReplyDelete
  7. hmm tkar la yaya..
    jmat ket..kte pon pkai yg rm5o tu,
    dftar ats nme student..
    bwak i/c, bwk kad mtrx mktb..huhu..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^