05 December 2009

sape la saya.


salam.
sungguh penat harini.
sangat2.
nape..
sbb dr pg smpai mlm berjalan je..
sungguh pening.
kul 10.00 pg td g Felda Kemansul abg spupu kawen..
nk g ke Kemansul tu jgn ckp la..
mcm naik roller coaster..
huhu..
jlnnyer..turun bukit.
naik bukit..
jln bengkang benkok..
hehe..
mmg mencabar la..
hehe..
ngan hujan renyai2nyer..
pape pun sume ok la..
gambar nnti2 la upload..
sungguh mls r skrg.
agpun bkn sape bce blog yaya pun..
nk update taon depan pon tade sape kesah rite??
dah siap majlis kawin tu..
g lak KL...huhu ampang putri..
ziarah akak sepupu sakit
demam denggi..
kesian tol..
huhu..
nyamuk aedes jaat..
sungguh jaat.
ok habis ttg kahwin..n org sakit..
skrg ttg yaya lak..'
saya Nur Hidayah..
hati saya tetibe je jd kecik td..
bru je ..
xsampai bpe minit..
nk tau sbb ape.
sbb saya tak suka org berahsia dengan saya..
sangat xsuke..
mmg la bru je dpt tau ttg benda tu td..
mmg la bru bgtau..
mmg da tau..
bru je tau..
TETAPI..
.
.
.BUT
.
.
.
saya mls nk mara..
tp bile saya mara saya akan tulis dlm blog nie..
saya xkesah org xsuke saya..
sbb saya mmg panas baran..
muke saya akan berubah serta merta..
kalo saya x suke saya akan buat muka..
saya xkn jge hati org yg sakitkan hati saya..
jaatkan saya..
lantaklah..
its me..
saya xsuke HIPOKRITTOO...
sudahlah..
saya rasa spt saya ni xpenting or mmg xpenting pun..
mungkin saya xptot amik kisah da..
wt tatau je..
sape la saya ni
hahaahahah..
salah ke saya sikap cmni.
salah ke..
mungkin salah..
mmg salah..
sbb saya xptot amik tau hal2 DIA..
busy body sgt..
nk mara..
maralah..
xsuke..
ckp je lah..
ASKUM..

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^