10 November 2009

more updates.more pic


gmbr xleh blah...haha..enol kne tiom..merahnyer liptik..


Salam..
Pheww..selesai satu paper harini..
Murid dan Alam Belajar..sungguh penat k jwb esei..
lenguh tangan..
smlm yaya thn jer tgn ni bkak laptop..
akhirnya berjaya gak..hahaha..
harini nk update skit la mse dating ari ahad tu..
hari ahad tu yaya x g mane2 pun tgok wyg n jln2 skit jer..
haritu tgok Raging Pheonix..agak best..


.
.
.
.





n xmembosankan...
byk gak aksi yg  menarik n sangat sarat ngan aksi lwn..
hehe..
tp cite ni mcm xlogik sbb ader satu geng jaat ni namenyer geng jaguar yg culik perempuan kerana pada badan pmpuan ader satu bau yg bleh menghasilkan minyak wangi.then bile mereka da jumpe perempuan yg ader bau2 tu dyorg pukau la suh nanges tanpa henti dan air mata yg dihasilkan itu jadilah minyak wangi..
tp tatau la klo btol2 ader benda ni wt kt thai kte tatau la kn..
cume bg yaya its a new thing for me..
hehe okay2 enough kritik cerita ..
now nk cite skit ttg mymutuk my montel..n my motak..
hehe..
nk tau sejak akhir2 nie kalo kteorg dating msti g shopping brg2 cm brg umah..
hehe..
n enol ni bleh thn gak shoppingnyer..
sume benda dy nk amik..
kalo x dihalang mau penuh troli kot..
hahaha..
abg..abg..
tp ape2 pun sgt best krn dy boleh diharap bile bershopping n yaya juga akan menjadi pembantu yg xbertauliah mengangkat brg2 yg dia beli..
haha..
xpe la dah syg kn..
hehe..
okay nk rhat2 now..lyn la pic2 yg smpat diambil haritu..








layaaaann~

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^