13 November 2009

.hati remuk.

Salam.
Betol la org ckp kn..
kalo kite gembira sebelum2 nie...
msti ader hari yg sedih buat kita..
nape ader insan yang masih tidak memahami saya..
saya ni xcukup baik ke..
saya ni hina sangat ke..
salah ke ckp pasal seseorang..
kali ni saya betol2 kecik hati..
air mate saya menitis terus pas fitnah dilempar.
okay.
hati saya hancur.
hancur.
nape.
lantaklah.biar la hanya saya sorang je yg tau..
saya xleh nk ckp pape dah.
sekali org tu percaya kt kite..
selame-lamenyer mungkin dy xpercaya..
ntahlah..
xckup ke segala yg saya wt utk dy..
nk ape ag hahh!!!
ape ag..
xckup ke.....
Ya Allah..
tenangkan hati saya...
nape org yg saya sayang wt saya cmni...
biarlah..
kali ni dy sgt silap besar..
saya btol2 kecewa...
rupenyer dy xpernah percayakan saya.........
xgune ckp pape dah...
malam cepatlah berlalu~

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^