04 November 2009

bersyukur.




Salam..
Rase cm da lame je x mengomel kt blog ni..
Sume ni disebabkan terlalu banyak keje yg perlu disiapkan sebelum exam..
lagi2 da nk exam nie..
kne la study kn..
so chaiyok2 yaya..
hmm nape tajuk yaya bersykur lak eh..
tetibe jer..
tibe2 kn ptg ni yaya rasa bersyukur sgt2...
sgt2..
sbb yaya belum diuji dgn pelbagai ujian Allah..
hidup yaya masih dalam keadaan selesa..
keluarga bahagia...
parents yg sgt sygkan yaya..
adik2 yg perlukan yaya..
teman yg memahami...
kwn2 yg mengerti...


.
.
.

nape tetibe yaya ucapkan sume ni..
nape..
sbb benda yg dah lame yaya nk buat dah selesai..
yg yaya nk sgt betulkan
sudah dibetulkan..
yang jauh...
dah dekat...
yg dekat....
semakin dirapatkan...
yg tersisih..
dah bersama...
yg hilang...
dah jumpe....
yg kekal...
ttp kekal selame-lamenyer...
setelah 2 tahun hidup berdikari ni mcm2 yg yaya da pelajari..
kalau sebelum ni yaya seorg yg penakut nk bercakap kt depan..
sekarang sedikit sebanyak yaya semakin berani..
kalau sebelum ni yaya takut nk balik naik bas sorang2..
sekarang yaya dah berani...
hahha..
rupenyer byk yg yaya belum matang...
pape pun setelah membuat sesi luahan perasaan..
barulah kite tahu yg senyap tu s semestinyer xde masalah..
yg bahagia tu xsemestinya terlalu bahagia...
mata yaya dah semakin terbuka kini dgn pengalaman yg byk mengajar yaya menjadi manusia...
menjadi  manusia berguna..
yaya bangga ngan family yaya..
yaya sayangkan mereka sume....
yaya juga sgt2 bahagia sbb ader teman lelaki yg begitu memahami n sbr melayan kerenah yaya..
kwn2 juga byk tahan ngan perangai yaya..
ape yg yaya nk ckp kt sini
hidup ni mcm atas pentas lakonan..
kite sume ni pelakon..
setiap manusia ader watak masing2..
sume boleh berlakon..
waaaa..
yaya dah berfalsampah dah..
hehe..
i need to express my feeling now..
really need...
dengan semua benda yg telah terjadi pada rakan2 yaya...
yaya semakin sayangkan diorang..
sekarang kiteorg da berbaik2..
yaya yakin sumenyer dah sedar silap masing2...
harap sumenyer berjalan dengan lancar..
hope sgt..
ape yg yaya nk sekarang..
...kerjasama....
that's all...


p/s:-kakak sayangkan mak n ayah
-kakak sayang dekno,ecah,diyana,n akim 
-saya sayangkan awak zainol..i love u
-saya sayangkan kwn2 saya..
-yaya akan ingt tarikh harini smpai bile2 4hb1109~

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^