09 October 2009

my great essay~

Salam..
Pheww..sunggut penat minggu nie..
terlalu byk keje..
dengan examnyer...
dengan assiment...
biase la student kn..kn..
hehe..
windu a lot kt umah kecil yaya ni..da seminggu x singgah..
see..me sungguh bz..
sibuk ngan UAK..
tiga hari berturut-turut..
n dis week terlalu banyak perkara yg berlaku..
mcm2..
manusia dengan perangai masing-masing yg x pernah puas dgn hidup ni..
sepanjang blaja ni terlalu banyak perangai hamba Allah yg pelik2 yaya jumpa..
x semestinya ko ader pangkat ko bagus..
remember that!
dunia ni mmg akhir zaman..
yg salah tidak dibetulkan..
malah ditutup...
cmamne masalah nk selesai..
sungguh tidak intelektual..
haha..
da keluar ayat2 cinta yaya..
korang..
.
.
.
.
.korang
.
.
.
korang
.
.
.
perasan sesuatu x???
semasa berkawan sumenyer baik..
tiada yg tak baik..
then apabila da bergaduh..
yg bururk sume dicitenya..
mmg mulut manusia la rite??
nowadays susah sgt nk cr kwn2 yg btol sejati..
yaya berceramah ni berdasarkan pandangan yaya terhadap beberapa insan yg terpilih..
heee..
who's that???
sulit...
hahah
hmm..sebenarnya apabila kite memegang sesuatu jawatan sungguh susah..
kerana terlalu byk tanggungjawab yg kite kne pikul bkn shj luar...malah dalaman..
ok let it be..
now cte lain..
ape korang rase kalo seseorang ckp
'ape yg saya cakapkan ni bkn nk merendahkan kamu tp nk beri semangat pada kamu n rakan-rakan yg lain'
hmmm....tp malangnya kata-kata manis yg dilemparkan itu sungguh merendahkan kami-kami yg dah sedia rendah diri ini..
sebelum mengatakan sesuatu pleaseeee...pleaseee... see urself...don't think u r so goooooodddd..
bgos lah sgt...
hahahaa
cerita yaya semakin hot nampaknya..
hmm dun worry org tu x reti bce2 blog ni kot..
wawawaa..
eh???
ak mengata ke mengumpat nie??
oopppss terlebih sudaaa..
k la geng..
mutiara kata harini...hidup ni mcm roda~~bulat n hitam...
daaaa~~
x0x0x0x..

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^