10 June 2009

:::.. RaHsia iNi BuDak ..:::


Rahsia Lelaki Melalui Zodiak..

Hee tetibe jer yaya teringin nk menganalisis gambar budak di atas nie..mungkin kerana terlalu rindu..telalu sayang..huhu..sebenarnya terlalu rindu..rindu nk dengar suara dia..tp yaya xleh nk ikutkan hati yaya..yaya fhm keje dy cmamne..huhuh..xpe la..yaya nk menganalisis ini budak dlu..kwn2 bce yer..hehe..pastu kalo nk kome2-komen je la..komen anda sume amat di alu-alukan..

Jejaka Aries

1) Badannya tidak tinggi tetapi tetap tegap dan kuat berkerja.
Betul..badan dak nie x la terlalu tinggi..tp tinggi la dr yaya..hehe..bdn dy mmg tegap sbb terkumpul dgn lemak2 hee..tegap la kuat bekerja tu mmg gak..smpai kdg xlyn yaya..uwaaa..

2)Pada badannya banyak bulu,suka bergaul, bersemangat dan bercita-cita, menjadikan dia seorang pemimpin .
Byk bulu..yaakkss...yg nie yaya xtau..huhu..suke bergaul tu mcm yer n mc x coz setahu yaya dak nie dy banyak bergaul ngan org yg lebih tue..sbb dy nie kn dak lompat ..so kwn2 dy sume yg da tue dr dy..tp dak kecik pon dy kwn gak..sebab confirm dak2 tu kne buli ngan dy..hehe..yaya pun kne buli sbb yaya dak kecik..wakakakak..

3)Dia lebih suka mengarah,berani dan suka menjelajah .
Mengarah?? hurm a little bit confius coz yaya nie nk kte slalu jumpe tu x..so nk menwujudkan situasi mengarah tu susahlah..dy mengarah ble time yaya tdo je la..dy akan jerit 2 suh bgun dlm phone..heee..tp yaya maintain jer tdo..berani lak...berani la gak coz dy terlalu berdikari..nk dibandingkan ngan yaya yg agak penakut pd mase2 tertentu..n suke menjelajah plak sudah semestinya..pekerjaanya saje dah menujukkan kesukaan menjelajahnya itu..waa..

3)Dia tidak tekun ,dia lebih suka memulakan sesuatu tetapi kemudian menyuruh orang lain menyelesaikan kerja itu.
Hurmmm tidak tekun..yg nie yaya xreti nk explain..dia lebih suke memulakan n org lain selesaikan pun yaya x tau la...tp setahu yaya enol yg yaya kenal x mcm tu..dy komited ngan kerja dy..thats all/..

4)Dia mementingkan lahiriah dan mudah bergaul tetapi agak kurang keyakinan ,terutamanya dari segi daya penarik,dia mungkin risau kerana tubuhnya kecil misalnya,kerana ini dia biasanya mencari kawan yang kualitinya kurang berbanding dirinya,dan ini juga menyebabkan dia mudah cemburu dan kurang yakin dalam hubungan dengan wanita.
Sangat btol..dy slalu rendah diri ckp diri dy x hensem la..x macho la..hehe..cm dak kecik la..pape pun sy tetap sayang kamooo...tau x..dy cemburu..tp dy x ckp..pendam jer perasaab tu..skali sekala yaya teringin gak tgok dy cemburu tp susah skit..ego la ktekan..pd mulanya dy x yakin nk couple ngan yaya tp bile yaya da mule menggunakan pendekatan yg tertentu dy semakin banyak bercakap n mesra x la terlalu pemalu ..tp skrg yaya yg jd pemalu...heee

5)Di samping itu dia merupakan seorang yang panas baran maka selalulah timbul keributan dalam hal berkasih sayang.
enol yg yaya knl dy xpanas baran la...yaya yg pns baran ader la..dy yg slalu sejukkan yaya..heee..biase la pmpuan..yaya nie jenis x menyabar..dy rilex jer..yaya nie punye la gelabah..dy cooll jer..tp ok la..magnet la ktekan..

6)Nafsu syahwatnya tinggi ,dan apabila mendapat teman hidup ,dia adalah kekasih yang bersemangat dan bernafsu. Padanya cinta adalah amat penting ,kerana dia benci hidup keseorangan ,dan kerana dia merasa bangga ada orang yang sanggup menyerahkan jiwa raganya kepadanya .
Ooopss..about nafsu..xreti sgt nk explain..ape yg yaya nmpak dy sgt manje n perlukan perhatian..same with me..hee..mmg dy sgt pentingkan cinta ..dy pentingkan yaya..tp yaya ttp no 2..her mum is no 1..i noe that...hee....

7)Ketika mula bercinta dia baik hati ,mudah jenaka dan bersukaria tetapi apabila telah lama berkenalan ,dia selalu menyakitkan hati, curiga dan marah-marah.

Btol..btol..btol..jer..heeee..

1 comment:

  1. oh..lain kali sepak jek muka pekerja kfc tu.. Hahahaha..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^