08 May 2009

xde tajuk..

Aku ingtkan selama ini kwn tu sumenyer baik..ntahlah..mungkin aku tidak ditakdirkan utk utk x mempunyai kwn..

dan aku sememangnye bukan kwn yg baik..kwn yg selama ini ak anggap seperti saudara


dah hempas pintu pada aku..da ckp kasar ngan aku..da xtau menilai mane yg betul dan yg salah..yg menggunakan jawatan sebagai kuasa utk menentukan sumenyer
..

ak boleh terima tanggungjawab...tp hanya utk tugas aku..dan aku bukanyer seorang yg ikhlas jika itu bukan tugasku..ak terima ko nk nilai aku sebagai ape..pentingkan diri..xbertanggungjawab..ak mmg sedih ngan sikap ko...tp ingtlah hidup ni mcm roda..ak sedih sgt2..sedih..bile org yg dah susah senang same2 wt ak cm nie..kecewa sgt2..kecewa...ak xtau samada ak dpt memaafkan atau dimaafkan....sedih sgt..mungkin ditakdirkan begini..jgn sampai benda yg tak aku fikir akan terjadi..

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^